Pavel Kopřiva, E-commerce director Super zoo

Pavel Kopřiva, E-commerce director Super zoo

se souhlasem Super zoo

A mazlíčci budou mít co žrát!

Konec tahání pytlů s krmením: Kurýr vám přiveze krmivo až ke dveřím

Čekání na balík s granulemi nebo podestýlkou se stává minulostí. Super zoo, nekorunovaný král českého trhu pro domácí mazlíčky, právě převálcoval konkurenci – a rozzářil oči majitelům psů, koček a dalších zvířecích parťáků. Spolu s kompletně předělaným e-shopem, dárkem ke svým 20. narozeninám, spustil službu, která nemá obdoby: expresní rozvoz zboží až k vašim dveřím, s možností vybrat si konkrétní hodinu až na tři dny dopředu. Po celé České republice. „Neustále inovujeme, abychom byli chovatelům co nejblíž. Nový e-shop s expresním rozvozem je zásadní milník,“ říká Pavel Kopřiva, Group E-commerce Director Super zoo. Kufr plný granulí: Úspora času, sil i peněz

Tahle novinka není jen o rychlosti. Je o komplexním pohodlí. Ušetří čas pro vás a vašeho mazlíčka a elegantně řeší logistickou noční můru: dovoz těžkých balení. „Kurýr vám klidně vyndá z auta pět velkých pytlů krmiva přímo ke dveřím. Limit? Jen kapacita kufru,“ vysvětluje Kopřiva. To znamená nejen úlevu pro záda, ale i peněženku – nákup většího množství v jedné objednávce bez starostí o dopravu. Služba, dostupná v desítkách měst, čerpá z více než 90 kamenných prodejen Super zoo v Česku a 25 na Slovensku.

Wolt Drive: Motor pet revoluce

Za nebývalým rozsahem expresního rozvozu stojí klíčový spojenec: kurýrní služba Wolt Drive. „Chceme propojit zákazníky s tím, co potřebují, rychle a pohodlně. Partnerství se Super zoo nám umožňuje nabídnout flexibilní řešení pro rostoucí nároky trhu. Expresní doručení ke dveřím je přesně ten komfort, který majitelé mazlíčků chtějí. Tento segment je pro nás velmi dynamický a perspektivní,“ uvádí Josef Dvořák, Globální ředitel pro rozvoj obchodu a obchodní výkonnost Woltu. Kopřiva doplňuje: „Věříme, že tahle možnost zákazníky osloví. Reálné doručení ke dveřím je trend, který teď posouváme do světa chovatelských potřeb.“

Expresní rozvoz je jen vrcholem ledovce. Kompletně přepracovaný e-shop Super zoo jede na vlně impozantního online růstu – dvouciferné meziroční nárůsty překonávají i mírný pokles celého českého e-commerce pet segmentu. Tajemství? Věrní zákazníci, kteří tvoří přes 80 % tržeb. „Při redesignu jsme mysleli hlavně na dlouhodobé vztahy s majiteli. Chtěli jsme přenést atmosféru našich prodejen do online světa – přes design, barvy i tón komunikace. Díky mobilní verzi má teď zákazník celé Super zoo doslova v kapse,“ líčí Kopřiva. Nová platforma je intuitivní, nabízí rychlé vyhledávání na míru, čistý design, virtuálního poradce a prostor pro budoucí vychytávky.

Kam kráčí Super ZOO? Hybridně a nonstop

Expresní rozvoz a nový e-shop jsou součástí dlouhodobé hry Super zoo o větší dostupnost a technologický náskok. Společnost se neustále přibližuje zákazníkům a jejich mazlíčkům. Již v roce 2022 otevřela první hybridní nonstop prodejnu ve střední Evropě, dnes jich běží čtyři. Rozšiřuje síť kamenných prodejen (v Česku jich je přes 200), provozuje salony úprav (grooming) přímo v obchodech a veterinární služby Super zoo veterina. Mateřská skupina Plaček navíc posiluje vlastní značky, jako holistické krmivo Elbeville nebo superprémiové Prospera Plus pro kočky. „E-commerce je pro nás zásadní prodejní i komunikační kanál. Chceme, aby zákazníci mohli vstoupit do Super zoo kdykoli – fyzicky, nebo virtuálně,“ uzavírá Pavel Kopřiva. Budoucnost péče o mazlíčky tak vypadá jasně: hybridní, blesková a přímo u vašeho prahu.