ČTK
„Vlastni ten okamžik“ – společnost Hisense představuje novou kampaň na oslavu svého sponzorství Mistrovství světa klubů FIFA 2025™
Hrot24, čtk
,
Čching-tao (Čína) 12. května 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, přední světová značka spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, spustila novou kampaň s názvem „Vlastni ten okamžik", která ukazuje, že společné zážitky, jako je dychtivě očekávané mistrovství světa klubů FIFA 2025™, jsou příležitostí, která nás může spojit a umocnit radost v našich životech. Společnost Hisense je oficiálním partnerem mistrovství světa klubů FIFA 2025™ a kampaň „Vlastni ten okamžik" odpovídá jejímu závazku k inovacím a technologiím a snaze o dosažení mistrovského ducha při budování podniku světové úrovně.
Společnost Hisense již dlouho oslavuje „krásnou hru". Kromě toho, že je oficiálním partnerem Mistrovství světa klubů FIFA 2025™, byla globálním sponzorem dvou mistrovství světa FIFA™ a partnerem tří mistrovství Evropy UEFA. Spolupráce s FIFA podtrhuje závazek společnosti Hisense dodávat průkopnické domácí spotřebiče a technologie, které mohou zlepšit každodenní život.
Kampaň „Vlastni ten okamžik" zdůrazňuje, jak nejmodernější, inovativní produkty a technologie od Hisense umocňují výjimečné okamžiky fanoušků po celém světě.
Díky stopalcovému televizoru Hisense U7 a projektoru Hisense C2 Ultra mohou fanoušci zažít veškeré vzrušení na hřišti a energii na stadionu z pohodlí svého obývacího pokoje. Ultrajemné, syté barvy a hluboce pohlcující audiovizuální výkon televizoru Hisense 100" U7 a živé barvy a detaily ostré jako břitva projektoru C2 Ultra oživují dění na turnaji. Je to, jako byste se dívali z nejlepšího místa na stadionu.
Žíznivé sportovní fanoušky potěší chladnička PureFlat Smart Series, která obsahuje praktický dávkovač ledu a vody. A vejde se do ní i spousta občerstvení, abyste mohli nasytit přátele a rodinu, až se sejdou ke sledování hry svých oblíbených týmů. Klimatizace od Hisense řady Uni umožňuje uživatelům zůstat v chladu a soustředit se na hru, protože její řídicí systémy Smart Eye a TMS automaticky upravují teplotu, vlhkost, rychlost a směr proudění vzduchu na základě pohybu osob.
Společnost Hisense si klade za cíl pomoci fanouškům „vlastnit ten okamžik" a užít si Mistrovství světa klubů FIFA 2025™, protože rozšiřuje svou značku mezi fanoušky nejpopulárnějšího sportu na světě.
Klikněte zde a společně si vychutnejte „Vlastni ten okamžik": https://youtu.be/xkFiT7zB6ow?si=Eu_cw6f4aNxXCalM.
O společnosti Hisense
Společnost Hisense, založená v roce 1969, je celosvětově uznávaným vedoucím podnikem v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, který působí ve více než 160 zemích a specializuje se na poskytování vysoce kvalitních multimediálních produktů, domácích spotřebičů a inteligentních IT řešení. Podle společnosti Omdia je Hisense na 2. místě na světě v celkových dodávkách televizorů (2022-2024) a na 1. místě na světě v segmentu televizorů s úhlopříčkou 100 palců a více (2023-2024). Jako první oficiální partner mistrovství světa klubů FIFA 2025™ se společnost Hisense zavázala ke globálnímu sportovnímu partnerství jako způsobu navázání kontaktu s diváky po celém světě.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2684302/Hisense__Own_Moment__Campaign.jpg
Video - https://www.youtube.com/watch?v=xkFiT7zB6ow
Kontaktní osoba: izzie.zhang@rfcomms.com